Adopter Bruno der Eisbär
Akbash · Ukendt · Ældre · 10 år
Jeg vil gerne have min egen gård eller værksted at passe, for det er det, jeg elsker at gøre mest. Jeg er ikke en familiehund og ønsker heller ikke at være det. Jeg tager mit arbejde meget alvorligt. Jeg kom fra udlandet og levede som shelterhund der i 8 år. Den lange tid har taget hårdt på mig – mine ører, mine testikler og også nogle ar. Folk var ikke særlig venlige over for mig. Alligevel var jeg altid loyal og beskyttede alt, hvad jeg fik tillid til. Med en hunhund, jeg kan lide, kan jeg godt leve sammen med hende.
Læs original (de)
Ich würde mir einen eigenen Hof oder Werkstatt zum bewachen wünschen, denn das mache ich am allerliebsten. Ich bin kein Familienhund und möchte das auch nicht sein. Ich nehme meine Aufgabe nämlich sehr ernst. Ich komme aus dem Ausland und habe dort 8 Jahre lang als Schutzhund gelebt. Diese lange Zeit hat mich einiges gekostet - meine Ohren, meine Rute und auch einige Narben. Die Menschen meinten es nicht besonders gut mit mir. Trotzdem war ich immer loyal unwahre alles beschützt. Mit einer mir sympathischen Hündin kann ich gut zusammenleben.
Listet for 3 uger siden





