Υιοθετήστε τον/την Bruno der Eisbär
Akbash · Άγνωστο · Ηλικιωμένος · 10 έτη
Θα ήθελα να έχω τον δικό μου κήπο ή εργαστήριο να προσέχω, γιατί αυτό είναι που αγαπώ περισσότερο να κάνω. Δεν είμαι σκύλος οικογένειας και δεν θέλω να γίνω. Λαμβάνω τη δουλειά μου πολύ σοβαρά. Ήρθα από το εξωτερικό και ζούσα ως σκύλος καταφυγίου εκεί για 8 χρόνια. Αυτός ο μακρύς χρόνος μου έχει αφήσει το στίγμα του—στα αυτιά μου, στα όρχεια μου, καθώς και κάποιες ουλές. Οι άνθρωποι δεν ήταν ιδιαίτερα καλοί μαζί μου. Παρ' όλα αυτά, πάντα ήμουν πιστός και προστάτευα ό,τι μου εμπιστεύονταν. Μπορώ να ζήσω καλά μαζί με μια σκυλίτσα που μου αρέσει.
Διάβασε αρχικό (de)
Ich würde mir einen eigenen Hof oder Werkstatt zum bewachen wünschen, denn das mache ich am allerliebsten. Ich bin kein Familienhund und möchte das auch nicht sein. Ich nehme meine Aufgabe nämlich sehr ernst. Ich komme aus dem Ausland und habe dort 8 Jahre lang als Schutzhund gelebt. Diese lange Zeit hat mich einiges gekostet - meine Ohren, meine Rute und auch einige Narben. Die Menschen meinten es nicht besonders gut mit mir. Trotzdem war ich immer loyal unwahre alles beschützt. Mit einer mir sympathischen Hündin kann ich gut zusammenleben.
Καταχωρημένα πριν από 3 εβδομάδες






