Adoptoi Bruno der Eisbär
Akbash · Tuntematon · Iäkäs · 10 vuotta
Haluan omistaa pihan tai työpajan, jota voin valvoa, sillä se on sitä, mitä rakastan tehdä eniten. En ole perhekoira eikä halua sellaiseksi tulla. Suhtaudun työhöni erittäin vakavasti. Tulen ulkomailta ja asuin siellä tarhakoirana 8 vuotta. Tämä pitkä aika on vaatinut minulta paljon – korvani, kivekseni sekä muutaman arven. Ihmiset eivät olleet minulle erityisen ystävällisiä. Silti olin aina uskollinen ja suojelin kaikkea, mihin minut luotettiin. Naaraskoiran kanssa, josta pidän, voisin elää hyvin yhdessä.
Lue alkuperäinen (de)
Ich würde mir einen eigenen Hof oder Werkstatt zum bewachen wünschen, denn das mache ich am allerliebsten. Ich bin kein Familienhund und möchte das auch nicht sein. Ich nehme meine Aufgabe nämlich sehr ernst. Ich komme aus dem Ausland und habe dort 8 Jahre lang als Schutzhund gelebt. Diese lange Zeit hat mich einiges gekostet - meine Ohren, meine Rute und auch einige Narben. Die Menschen meinten es nicht besonders gut mit mir. Trotzdem war ich immer loyal unwahre alles beschützt. Mit einer mir sympathischen Hündin kann ich gut zusammenleben.
Listattu 3 viikkoa sitten





